Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJD

Freddie42

8. 11. 2010 14:29
A jeste jedna drobnost..

Urvalka jsem jmenoval zamerne.. A az dodatecne mi doslo, ze jsem klidne mohl jmenovat i Jindricha Frantiska Bobliga z Edelstadtu..

0 0
možnosti
PJD

Freddie42

8. 11. 2010 13:24
Ja se nejdriv smal a pak mi bylo do breku...

Glosoval jsem to tak, ze jsem vstupoval do ODS a najednou se divam, ze jsem snad u bolseviku..

0 0
možnosti
KH

Fryčík

8. 11. 2010 16:28
Re: Ja se nejdriv smal a pak mi bylo do breku...

Jj, v ODS je jich hodne, mysleni jentak nezmenis. Jinak clanek R^

0 0
možnosti
JK

jak6

8. 11. 2010 12:35
Realita

Hodně smutná realita, člověk neví zda se smát nebo brečet Rv Jediné pozitivum je dokonalá přezdívka - Lukavský :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 423x
Mám rád život takový, jaký je.. I když je občas složitý jej "uchopit a pochopit". Ale kdyby nebylo proher, jak bychom pak dokázali poznat, že jsme vyhráli? Není to se mnou snadné, ale já se VÁŽNĚ snažím!!!

Seznam rubrik