Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

Tausret

28. 3. 2008 10:08
Pamatuji se, že jsem před lety kolegům

pomáhala plodit tyto povinné zprávy po návratu ze služebních cest na prohnilý západ. Stejně mi ale zatrnulo, protože bychom to mohli prožít znovu, kdyby se nedejbůh zase dostali k moci rudí šašci. Ti se ostatně svými úmysly ani netají, takže pozor na ně !

0 0
možnosti
JN

dajana.p

28. 3. 2008 9:38
Díky moc,

měla jsem pravdu, fakt jste mě pobavil. Karmuju a přeju hezký den. ;-D

0 0
možnosti
JN

dajana.p

28. 3. 2008 9:04
:-(

Škoda, je to moc mrňavý, já to nepřečtu. :-( Vypadá to, že to je sranda, nemůžete to nějak zvětšit?

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 423x
Mám rád život takový, jaký je.. I když je občas složitý jej "uchopit a pochopit". Ale kdyby nebylo proher, jak bychom pak dokázali poznat, že jsme vyhráli? Není to se mnou snadné, ale já se VÁŽNĚ snažím!!!

Seznam rubrik